måndag 16 januari 2012

Helgen!

Hej!
Uppdateringen var urusel igår, förlåt! Var helt enkel för trött och lat för att blogga efter lördagens spontana chillkväll.
Började kvällen med bowling med Anton och Tony, efter en timmes duell så fick jag lov att ge mig när killarna båda drog om mig och jag fick nöja mig med en 3:dje plats(men obs endast 10 poäng efter vinnaren, så det var jämt.)
Efter det cruisade vi ner till Box ett varv, sedan tillbaka till ekenäs till mitt. Senare stormade några fina vänner in, och så fortsatte kvällen. 04.57 slängde jag huvudet på dynan och var helt slut.

bjuder på några bilder från helgen....


 Gårdagen var jag dock trött och lat och  den spenderades förresten i box med Anton, gjorde egentligen inget vettigt men det är ju sånt söndagar är tillför ;)

Idag stressade jag till skolan, och igenom skoldagen, efter skolan träffade jag Miri och sedan blev det ett pass Zumba och Body Attack efter det.
Skall nu ta itu med läxorna!
Ha de bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar