onsdag 21 mars 2012

Fråga & Svar!

Hej!
Har fått en fråga om hur mycket jag tränar och hur jag hinner med så mycket träning. Så skall försöka svara på det här:

Jag tränar en hel del när jag är inne i mina "träningsmånader", då kan det bli flera pass om dagen, tills jag är totalt slut.Men då jag inte har tänings månad så brukar jag vara ut och gå alla dagar, och besöka simhallen ca 1-2 gånger i veckan. Men jag har alltid tyckt om att röra på mig och blir lätt rastlös och på dåligt humör då jag inte får röra på mig dagligen.  Hur mycket jag tränar exakt är svårt att säga beror helt på mängden läxor och hur social jag vill vara. 
När det gäller hur jag hinner med all träning är svaret, jag hinner inte! Skolan blir oftast lidande och när det drar ihop sig till provveckor blir det att läsa massor kvällen före. 
Här kommer en lista på min träning sen förra onsdagen! (obs! Jag är inne i en träningsmånad nu...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar