onsdag 23 februari 2011

23.02.11

Hej :) Onsadg idag, skönt nu bara två dar kvar på jobbet :) Undrar hur jag skall överleva sommarn om jag redan dör av tråkighet.I sommar skall jag ju jobba där en månad! Jag har blivit så rastlös!! Allt e så enformigt och jag får tråkigt! :S Usch usch....
Men sen har jobbet nog sin charm. Har idah fått mig många härliga skratt p.g.a av roliga citat och annat tokigt!
Skall nu lyfta röven från stolen och bege mig ut i solen, skall fara och gå med mamsen 5 km, sedan 1 timme gym och sedan promenera hem igen 5 km. Sedan blir de film med syster( om hon orkar se film alltså, hon har redan sett på film hela dagen)


Pouss Heij!


2 kommentarer:

  1. klart du orkar i sommar sen för då e ju jaaa där! :P

    SvaraRadera
  2. haha :P jepp då kan vi ju ta vårt skvaller ikällaren eller göm oss på nån Wc och tala :D

    SvaraRadera