lördag 12 februari 2011

Kort om mig!

Jag är då en finlandsvensk brud på 16 år(blir 17 i år) vid namn Marlene. Jag tillbringar dagarna på Ekenäs Gymnasium och kvällarna med vänner och träning och annat chill! Helgarna tillbringas med vänner eller med familj. Har flyttat hemifrån för ca ½ år sen, så bor nu i min egen lägenhet, vilket är helt kul. Men ibland så saknar man nog det där att mamma fixar allt och så...
Annars lever jag livet och försöker hinna med så mycket jag kan.

Favorit:
-Film: Har sett en hel del filmer, så har svårt att säga vilken som är min favorit!
-Artist: Akon, Pitbull, Pink, David Guetta, Taio Cruz och många fler.
-Mat: Lasange helt klart!
-Sport: Simning, volley, innebandy.
-Butik: Lindex,JC, Only och många andra.
-Skor: Svarta Converse eller snygga högklackar!
-Dricka: Vatten tillvardags.
-Årstid:SOMMAR!

Fråga om det är något ni undrar om!

Puss På Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar