fredag 29 juli 2011

Fredag 29.07.11

Hej! Sory för dålig uppdatering här de senaste dagarna.Har haft fullt upp. Onsdagen jobbade jag 7-15.oo. Senare på kvällen blev det mat på spiltan och glass på stallkrogen med Jessi och Nilla. Lite cruising hann vi också med ;) 
På torsdagen hann jag hem från jobbet och på en promenad innan syster övertalade mig att hänga med till Torparrian. Väl där så upptäckte vi att majoriteten av besökare var 50+ men de fanns dock några undantag som vi hängde med större delen av kvällen.  Blev riktigt mysigt till slut när regnet öste ner och det åskade och man dansade och chillade. Åt en 1 tiden var jag hemma och somnade genast, 5 timmar senare va det dax att fara på jobb. SISTA arbetsdagen, lovely! Jobbade dessutom bara till 13.oo!
Efter jobbet somnade jag och vaknade åtta . Skall nu lägga mig och kolla film, skall också skriva ett blogg inlägg som jag tänkt skriva en tid men inte riktigt vet hur ja skall formulera mig så att de blir rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar