fredag 29 juli 2011

Friendship!

Vänskap, har länge tänkt skriva det är inlägget men vet inte riktigt hur jag skall få de rätt. Men skall försöka nu. Vänskap, vänner är något alla behöver. För mig är vänner, de personer som man kan vara riktigt sig själv med. Man vågar säga det man tycker,skratta,litapå varandra, vågar fjantta sig, göra bort sig, göra galna saker och förståss ha dessa deep-talk tillsammans. Att umgås med sina vänner skall vara något man VILL göra, något som man ser längtar till. När det börjar kännas tråkigt, eller jobbig att ses är det inte en bra vänskap mera.  Något tynger ner den, något otalat, något finns därimellan och stör. Om du verkligen vill ha tillbaka din vän bör du då reda ut de så fort som möjligt innan det blir större.
Det finns också de vänner man sakta men säkert växer ifrån, man går olika vägar. Men man kommar ändå alltid att ha de goda minnena ihop.
Jag värdesätter mina vänner högt, och de betyder allt för mig. <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar