fredag 27 april 2012

De senaste dagarna!

Hej!

Blev inget mera bloggas på onsdagen för efter skolan beslöt jag och Lina att sola lite i det härliga vädret och sedan blev det gym en timme. Åt en sex tiden besökte jag och Lina och Anton ekenäs torg för att kolla in Mikko Sipola som vann the Voice of Finland. Han verkligen bra,( har inte alls följt med programmet så hade endast hört en låt av honom tidigare.)
Efter allt program på torget drog Antonia och jag hem till mitt där vi chillade en stund. Senare på kvällen drog vi till Kaski för att äta tortillas. Ca två-tre tiden slog jag huvudet på dynan och sov efter en väldigt rolig onsdagkväll/torsdagmorgon. Torsdagens skoldag var dock en plåga 8.oo-16.oo  med grekiska de två sista lektionerna. Efter skolan blev det body attack och sedan tog jag de lugnt hela kvällen.

Idag börjar jag först 11.30 så skall läsa lite matematik fram till dess. Har nämligen matematik prov i morgon så kanske dags att öppna boken.
Vi ses!
Bilden är från svenska yle.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar