onsdag 23 maj 2012

Onsdag 230512

Ursäktar för en dålig uppdatering, men har inte haft tid eller ork att blogga. Skall dock kort uppdatera er om vad jag sysslat med de senaste dagarna. På fredagen efter middagen hos Antons faster begav vi oss på fest i Snappertuna skogarna på fest. På lördag packade vi oss till bromarf där vi lagade supergod mat och såg Finland förlora bronsmedaljen. På söndagen solade vi och umgicks med Alexandra och Tommy. Senare bar det av till ekenäs där vi träffade Tony på motellet en stund. På måndag var det skoldag efter skolan bar det av till åbo där jag och fyra andra hoppade ombord på Silja Galaxy. På silja Galaxy var jag ända till igår kväll då jag dödstrött steg av i Åbo igen.

Där har ni mina senaste dagar i ett nötskall. (Bilder från resan kommer senare!)
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar