måndag 28 maj 2012

Sorglig tanke

Idag slog det mig att detta troligtvis är min sista vecka i min lägenhet. För under sommaren kommer jag bo hemma hos mamma och pappa eftersom jag  jobbar i bromarf, och till hösten så kommer troligen jag och min syster flytta ihop. Eftersom vi skall bo ihop behövs det lite mera än  min 28 kvadratmeter stora lägenhet. 

Det känns lite konstigt att tänka att jag skall flytta, jag har ju tillbringat mina 2 senaste år i denna lilla etta och det finns en massa minnen förståss både positiva och negativa. Kan inte låta bli att små le för mig själv nära jag tänker på alla tokiga chillkvällar och konstiga konversationer med grannarna jag haft under dessa två år! En annan tanke som just slog mig är att jag trots att jag bott här två år fortfarande inte har ändrat namnet på dörren och inte lyckats få upp en lapp "ingen reklan tack!". Nu behövs det inte längre eftersom jag flyttar och börjar på nytt någon annanstans i denna stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar