måndag 9 maj 2011

Chill Måndag!

Hej på er! Orkade inte blogga i går, eller jag hade varken ork eller tid! Vädret har varit så super nu de senaste dagarna att jag har stortrivts ute. Gårdagen spenderades ute i Ekenäs med Mathilda. Åt glass, solade och skvallrade, en riktigt bra söndag med andra ord.
Idag har jag haft skola till fyra, sedan hade jag Emilia & Nilla hit på lite mat. Efter det joinade jag syster och Johanna till Seppälä och sedan har vi suttit på Baywatch och snackat skit! (Johanna läger upp bilder nångång, så då  länkar jag  till henne så får ni se)

Måste annars medge att min skoliver är på minus just nu, skulle kunna skolka alla lektioner och bara sitta ute! Men nej, fullt schema har man...
Bjuder på en Tyskland/Polen bild! Jag och Ellinore i Ravensbrück! (P.S tycker annors att du Ellinore blir frisk nu och lagar dig till skolan:) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar