lördag 14 maj 2011

LÖrdagen 14.05.11

Hej på er! :) Blev inget bloggas igår eftersom jag inte slapp in på blogspot överhuvudtaget...iallafall tillbringade gårdagen i skolan sedan blev det kusinkalas. Finaste Cessi fyllde 18 år i onsdags så firade henne. Efter det blev det hem till bromarf och kolla ishockey! Höll tummarna för Finland och visst hjälpte de ;) 3-0 slutade matchen Finland-Ryssland!(Granlunds mål var verkligen legendariskt) Så skall nu fortsätta hålla tummarna när det är final nu på söndag.

Idag har jag varit hjälpledare på ett läger för lågstadiebarn. Lägret startade 9.30 i morse, har sedan dess sprungit,lekte, igen lekt! Men det har nog varit riktigt kul för det!
Skall nu kasta mig i badet och koppla av. Sedan blir det att tvinga pappa att fixa våffloroch vänta på att syster kommer. Sen blir det Eurovision, har inte hört ett annat bidrag en finlands så kan väl bara säga att jag håller tummarna för Finland!

En annan sång som satt sig på hjärnan är Lady Gaga-Judas....jag kan inte riktigt avgöra om jag gillar den eller hatar den..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar