onsdag 18 maj 2011

Onsdagen 18.05.11

Hej :) Hoppas allt är bra med er? Själv mår jag riktigt bra, fast lite trött (konstigt med tanke på att jag sov närmare 13 timmar inatt)   Har idag haft skola från 8.00 till 14.15, efterdet kollade jag, Nilla och Emilia runt på stan lite och sedan blev det mat hos mig. Efterdet tog jag itu med alla läxor jag inte gjort de senaste veckorna...vilket var en heldel men nu är alla jag kommer på gjorda!
Har tillbringat de senaste tio minutrarna med att kolla in olika sidor om VM i ishockey(ha blivi någo ishockey freak här nu mittiallt..men de går över hoppas vi) Vissa saker är bara skrattretande, om inte temat så alla kommentarer...Texten från http://www.svenska.yle.fi/
Hundratusen firade guldet!
VM-pokalen i bitar!
Överdriven uppståndelse kring lejonens alkoholkonsumtion!

Men nu ut på promenad see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar