fredag 3 juni 2011

Fredag 3.6.11

Hej på er! Har idag tillbringat en dag i Åbo. De "obligatoriska" programet sög, medan fritiden var super! :D Yrade på i Hansa kvarteret, köpte denna jumpsuit från Gina Tricot! Har sökt en svart jumpsuit flera gånger utan att hitta den perfekta, men nu är den äntligen min! :D
Känner mig annors väldigt trött just nu,  blev bara några ynkliga timmar sömn i natt . Vi hade ju besök av mina småkusiner från Sverige och det var verkligen värt att sitta upp sent, för det var riktigt kul att lära känna dem mera. (träffade de senast då jag var 9år? 10 år? så det var ju en tid sen) Det blev bland annat tal om en sverige resa i juli...det skulle ju vara grymt kul! Jag och min syster är så påväg dit med eller utan lov av våra föräldrar!

Men nu ska jag se på lite film, njut av vädret, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar