onsdag 29 juni 2011

Onsdag!

Hej :) Har idag jobbat till 14.00 sedan hem ett varv och sedan kaffe med Miri. Skvaller och djupa diskussioner blev de ;)  Efterdet så blev de att träffa Nilla ett varv, äta glass, besöka stranden. Ni vet sånt som hör sommaren till ;)
I morgon blir det jobb till 14.oo och sedan sticker jag iväg med Cessi och catcha bruna till Padva stand om det är fint väder alltså. 
weheartit...

Btw, hittade just dessa klocka ord på weheartit. Första meningen stämmer så sjutton in på mig. Jag är inte rädd för att dö, men för att leva ett sk. dåligt liv, och sedan när man sitter där på ålderdomshemmet inse att man inte utnyttjat livet till max. För man lever ju verkligen bara EN gång.(va jag vet då ;))
Jag lever verkligen för att utnyttja livet till fullt. Jag känner alltför många som oroar sig för framtiden.ni vet de där klassiska, flytta, hitta en perfekt partner, skaffa barn, drömyrket, ett fint hus osv. Visst det är bra att tänka på framtiden, men det blir ändå aldrig som man tänkt sig, ena sekunden ler livet och nästa så faller dit "goda" liv helt i tusen bitar. Och då är det bara att börja om, ta sig i kragen och försöka få ordning på sitt liv. Så sluta planera, oroa er för framtiden. LEV ISTÄLLET I NUET!
oj nu blev de visst lite mycket mina egna tankar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar