onsdag 15 juni 2011

Onsdag 15.06.11

God morgon på er! Hoppas ni mår bra., Själv känner jag mig stel och har grym träningsvärk. Efter att vi varit til Ekenäs i går (fixade popkalas biljett och lite små inköp)  kom jag hem och känd mig taggad för att träna så drog ut på en cykeltur (cyklade ca 10-15km?). När jag sedan kom hem så tog jag och tränade lite magmuskler och ryggmuskler. Fast jag känner mig helt stel idag så tänker jag  ändå pina ut mig på mera träning idag! Skall bli en cykeltur och en lång promenad och mera mag/rygg muskler!

2 kommentarer:

  1. hahh tänkt ni ba säg att nä du fo så fo ha in på datan å så att de hade dykt upp förslag för midsommar! :p men de flesta förslagen va inga att hurra över! (; men vi ses kanske i morgon så kan vi diskutera mera om de! :D

    SvaraRadera
  2. okej, vill gärna vet vad det är förslag! :P jepp vi kan säkert ses i morgon :D

    SvaraRadera