söndag 2 oktober 2011

Söndag 02.10.11

Hej!
Sorry för dålig uppdatering.
På  fredagen vaknade jag 8 fast jag skulle fått sova till 12 men då va man redan pigg 8. Så var ut på morgon promenad med mamma i en timme. Sedan hem och fixade mig och sedan drog jag iväg till bygdegården för att hämta nyckel och rada stolar. Senare började då Konventen. Stackars alla nybörjare! Majoriteten av nybörjare skrattade och bjöd på sig själva men som alltid finns det de som skall inte kan det och tar illa upp! Men om man är en sån person skall man inte delta i konventen.
Konveten var iallafall helt lyckad. Lite före ett var jag redan hemma och sov!

På lördagen vaknade jag tio och var först påväg till Salo med Nilla men det blev inget så jag cyklade ut till vår stuga istället. Var riktigt uppfriskande att cykla en timme på morgonen en dag då de är fint höstväder.

Dagen tillbringade jag i stugan. Det finns inget ställe som gör mig så lugn som vårt sommarställe. När man är där så kan man koppla av och bara fundera på allt. Det känns som om tankarna hinner fast ens stressiga vardag. På kvällen så hoppade jag i sjön. Jaa ni läste rätt jag simmade i det 13 gradiga vattnet och frös fruktansvärt. Tack och lov hade pappa bastun på så man överlevde.
Senare på kvällen kom Nilla ner till stugan. Vi åt räksmörgåsar och kollade på Tv.

Idag har jag cyklat hem tillbaka och håller nu på aat packa för att dra in till Ekenäs igen!

Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar