söndag 9 oktober 2011

Söndag 09.10.11

Hej!
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna så uppdateringen här har varit usel.
På torsdagen börjde period 2 och vi hade föreläsning om positiv psykologi. Helt bra föreläsning, lite väl lång dock. På fredagen var det skola från 8.oo-12.45, sedan packade jag å begav mig till bromarf. Kvällen spenderades med supersällskap och bra filmer!
På lördagen åkte jag ner till stugan för att kolla hur syster mådde(samt om stugan överlevt allt härjas....dock var det inte så bra..) Efterdet så sa jag hejdå till mitt supersällsakp och hoppade in i Nillas bil och så begav vi oss till Salo på lördags shopping! (Bilder kommer senare idag.)
Kvällen tillbringades med Nilla. Sedan var jag så trött att jag somnade redan elva framför Tv:n.

Idag skall jag dra ut på en långpromenad i det fina höst vädret och sedan packa ihop och bege mig till ekenäs.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar