söndag 18 december 2011

Min helg i korthet!

Hej!
Hoppas ni haft en bra helg, min har i varjefall varit riktigt bra! På fredagen hjälpte jag en kompis packa, hon skall nämligen flytta snart och snäll som min kompis är fick jag lite smått och gott när hon rensade klädskåpet! Senare åkte vi till bromarf, där vi träffade Hanna, Antonia och Linda ett varv. Sedan yrade vi på hemma en stund också!

3 saker jag fick!

På lördag morgon, tog jag i tu med geografi läsningen, skall skriva det i mars, så bäst att sakta men säkert börja läsa!
                                      böckerna som skall vara lästa innan mars....
På lördag eftermiddag var jag barnvakt med Cessi en stund, så spenderade ca 1½ med henne.
Åt en 4 tiden anlände A till mitt, och fem tiden åkte vi ut till österby och gratulerade A:s kusin. Sedan är mitt minne rätt suddigt, men vaknade i varjefall hemma med A!

Idag har det varit harold´s lövbiff, A och  film som gällt! Söndagsmys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar