torsdag 29 december 2011

Strömavbrott!

Hej!
Beklagar för en usel uppdatering här på bloggen, har  nämligen levt utan ström sedan morgonen den 26 december! Var en ordentlig storm så har inte haft el, internet, telefon kontakt sedan dess. Men packade idag in mig till ekenäs så nu kan jag leva ett "normalt" liv igen. Så beklagar om jag inte varit anträffbar! Har nämligen inte kunnat ta emot sms eller samtal.

Annars har jag på tisdag och onsdag suttit barnvakt åt två barn. Efter att jag suttit barnvakt på onsdagen åkte jag och A ut till stugan för att bada bastu, vinterbada och äta gott! Hade en helt superhärlig kväll!
Har också hunnit träffa några vänner i storm mörkret.

Nu är jag då som sagt tillbaka i ekenäs med syster, skall nu kolla film och äta gött! I morgon lite shopping i Sello!
Puss Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar