söndag 4 september 2011

Bröllop!

God Morgon!
Gårdagen spenderades på världens fiiiinaste bröllop. Programet, brudparet, maten, lekarna, stället, och sångerna allt var så perfekt. Min kusin såg verkligen så lycklig ut och allt va så fint, att jag som alltid sakt att jag aldrig skall gifta mig ändrade åsikt ! It was so perfect!
Programet började 3 i kyrkan med löften, sånger och fotografering. Senare drog vi iväg till fest salen, där vi bjöds på 3 rätters middag, körsång, bilder från svensexan, roliga tal och tal där man grät. Senare blev det dans och karaoke.
Kvällen var i allafall väldigt lyckad. Var tillbaka i bromarf 1 tiden och då stack jag upp till stallkrogen en sväng, men inget kunde slå bröllopsmusiken och folket, så min fiilis for ganska snabbt när jag kom dit så gick hem ganska snabbt!

Idag skall jag packa och dra in till ekenäs, om jag orkar kanske ett pass på sportten också! :
Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar