lördag 10 september 2011

Dagens fynd!

Hej!
Hoppas ni hade en bra fredagkväll? Min var helt okej. Var ju och så på musikalen Chans i Helsingfors, och den var riktigt sevärd och rolig!
Vi var tillbaka i ekenäs en elva tiden och då var jag redan så trött så for hem.

Idag har jag sovit länge, gått på stan och kollat allt från möbler till kläder. Köpte blanda annat denna skylt/prydnadsgrejj! Så nu är mina väggar inte helt toma mera...(måst erkänna att inredning, prydnader, möblering aldrig har intresserat mig, så länge jag har tak över huvudet, en säng att sova i, ett klädskåp och ett kylskåp så är jag nöjd typ, fast jag redan  haft min lägenhet i över ett år, så är mina väggar så gott som toma förrutom denna prydnad då...)
Dagens fynd 4,50 €


Skall nu packa de sista sedan vänta på att min skjuts plockar upp mig om en halv timme och sen stickar jag till Kimito för lite party, party! See You There!
Ha en bra Lördagkväll för det tänker jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar