fredag 16 september 2011

Fredag!

Hej!
Sorry för dålig uppdatering här några dagar, men har igen haft fullt upp från morgon till kväll. På onsdagen var det skola till fyra, sedan var kusin på beök ett varv. Sedan stack jag och Lina på lite gym, och Body Attack. Efterdet blev det ännu ett pass Body Balance. På torsdagen var det skola till fyra, och sedan hängde jag med Amy, innan jag stack till Helsingfors med en hög mellisar och nybörjare. Var och så pjäsen Indentiteten en myt? på teater Virus. En mycket speciell pjäs, men den var riktigt bra!Var tillbaka i ekenäs först elva tiden.
Idag har jag varit i skolan två timmar och sedan till frissan. Var till Studio 8, och jag har aldrig, aldrig varit så nöjd med mitt hår som jag är nu! Skall defenitivt börja gå dit efter det här! (bild kommer senare..)

Nu sticker jag och syster och två goda vänner ut till vår sommarstuga för att kolla film, äta onyttigt och bara ta de lungt efter denna vecka!! Ska bli så sjukt skönt!!!

Ha en super bra Fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar