måndag 12 september 2011

Vardagstjuv!

http://www.papper.fi/article.aspx?aID=637 <-------Läste denna artikel om vardagstjuvar, och att bikta oss så skall väl skriva ihop ett inlägg om det och erkänna.

Jag är en riktig tjuv, vardagstjuv. Jag använder mina grannars internet så ofta de går, efter som mitt eget inte funkar så bra.
Jag snor mängder av kläder, smycken, halsdukar, skor av min syster, så mycket jag bara lyckas få med till ekenäs. Av min lillebror snor jag pennor, gummin, spelkort och annat krimskrams som jag kan ha nytta av.
Av mina föräldrar har det väl försvunnit lite dricka och tobak. Samt massor av sockor, mina egna sockor tycks alltid, ALLTID försvinna så brukar sno av mamma och pappa de.
För några år sen så snattade jag lite smått krimskrams från butiker, ofta saker jag inte behövde eller använde. Mest för den där "kicken" av att göra något man inte får, jag har nämligen en dålig vana att alltid göra saker jag inte får eller inte borde göra.
När det gäller att ta från hotell och sånt så måste jag stolt säga att jag ALDRIG snott en sak därifrån, aldrig! Utan tvärtom har jag oftast lämnat någonting där, pga att jag inte fått allt att rymmas i väskan eller någo liknande.
Annat galet tjuvas jag gjort är för ca en månad sen, jag och några vänner stal egentligen inget, vi bara flyttade om en skylt och placerade den där den passade bättre dvs några km längre bort! :D

Så det var mitt tjuvas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar