måndag 20 februari 2012

Helgen i korthet!

Hej!
Ursäkta mig för en väldigt usel uppdatering sedan fredagen. Men har inte orkat blogga något. Men kan dra helgen i korthet.
På fredag var det gamlas dans uppträdande och sedan 3rätters middag. Efter det stack hela klassen till Ekenäs port, där efterfesten ägde rum. Var garanterat en av de absolut bästa efterfesterna jag varit på. Grymt kul! Tackar alla mina härliga klasskamrater. Klockan 6 på lördag morgon lade jag huvudet på dynan och sov ynka 3 timmar innan jag vaknade. På lördagen åkte jag och Anton till bromarf för att vara barnvakt till min bror och för att mysa. Blev bastu, badkar och vitt vin, härligt lördagsmys.
Igår så sov jag bort hela dagen, det är ju sånt sportlovet är till för.

Idag har jag jobbat 7-15 och skall nu dra ut¨på promenad och senare kaffe men vännerna.
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar