onsdag 15 februari 2012

Onsdag 15.02.12

Hej!
Har idag haft en skoldag från 8.oo-15.30, dock med många håltimmar, vilket varit rätt skönt. Efte skolan hämtade jag hem min gamlas dans klänning! Tänk att det bara är två dagar kvar och så skall vi alla dans i eleganta klänningar med snygga håruppsättningar och fint sminkade. Det känns som om de enda samtals ämnet i skolan är gamlas dans. Hur ser din klänning ut? Var fixar du håret? Kommer du med på efterfesten?
Jepp för det är inte bara 2 dans uppträdande och en trerätters middag vi har utan vi har förståss också fixat en efterfest. Ser så framemot  fredagen men börjar också känna mig lite nervös!

Har förutom att vara i skolan idag har jag  också varit och tränat lite, bestämde mig för att fara till simhallen. Det är väldigt länge sen jag simmat så var redan trött efter 300 meter men jag pinade mig 1,8 km! Så nu känns kroppen rätt död, men själen är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar