tisdag 14 februari 2012

Valentine´s day!

Happy Valentine´s day!
Då var 14 februari här igen, kärleken och vänskapens dag. Dagen då man som singel kände sig som den enda singel i världen.(skämt å sido)  
Idag när jag inte längre är singel känns livet rätt ensamt ändå,mannen i mitt liv befinner sig på andra sidan Finska viken! Men borde vara tillbaka i ekenäs tio-elva ikväll och då blir det vin, levande ljus och snacks. Så skall alltså jag fira min vändag. Hur firar ni?

Vet inte hur mycket ni uppmärksammar Alla hjärtans dag, men jag har alltid gillat den. Idag är dagen då mina föräldrar firar förlovningsdag och i år har de 20 år tillsammans. Idag är också dagen då alla är mera kärleksfulla och det syns också, såg idag när jag handlade mat såg jag en gammal man ca 60-70 år stå i kassan, i handen hölla han en röd chokladask och en bukett blommor. Så där romantiska borde alla vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar