söndag 27 november 2011

Helgen!

Hej!
Sorry för usel uppdatering sedan fredagen. Har haft fullt upp!
Fredagen spenderades i Tenala på tackfest, måste tacka nybörjarna och säga att festen var riktigt bra. Tyvärr kan jag inte publicera några bilder därifrån, eftersom foton jag tog inte är passande för allmänheten! :P Började lördag morgonen med onyttig mat och åkte sedan hem till bromarf med A, för att ha kusinkalas. På kusinkalaset blev det mera sött att äta och presenter. Fick pengar, vilket jag hade önskat mig också. Men fick även detta. + presentkort, örhängen, armband m.m
 En fin ask, är helt förälskad i den fick den av faster! (armbandet i  vänstra hörnet fick jag också!)
 Fick min kille på i cholkadformat :P
En ny parfym av mamma och pappa + pengar! :)

Idag har jag sovit länge, sedan varit ut på promenad. Jag och A har suttit och kollat igenom gamla foton. Hahaha, nog var man snygg när man var liten eller sen så int!
Vi packade iväg oss in mot ekenäs då huset fylldes av 16 barn alla i 8-12 års åldern. Min bror hade nämligen kaverikalas så passade på att smita då.

Skall nu städa lägenheten, läsa prov och sedan sova! :) Ha en bra söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar