måndag 14 november 2011

Måndag..

Hej!
Sorry för usel uppdatering, men har inte orkat blogga. På lördagen var jag på kaffe med Hanna, efterdet tvingade mamma mig till sjukhuset eftersom jag knappt fick fram ett ord.
Snabbtesterna var alla negativa. Men läkaren insåg att jag knappt kunde prata eller svälja så han skrev ut en antibiotika kur ändå och en hög med burana.
Resten av lördagkvällen spenderade jag hemma tillsammans med mina piller och febern på soffan! Mysigt or not..
På söndag åkte jag och mamma och Hanna på prästkulla revy, riktigt bra var den. En del roligare än andra. På söndagkväll var vi till mommo och morfar.
Idag har jag sovit,sovit, tagit feber, druckit många muggar svartvinbärssaft.
Och drömmer om att vara frisk i morgon!!

P.s, det här är nog världen tråkigaste inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar