torsdag 10 november 2011

Vänner!

Vänner. 
Vänner är som stjärnor, du ser dem inte alltid men du vet att de alltid finns där.
Jag inser dag för dag hur fina vänner jag har. Fast jag inte sett dem på en tid, så kan vi prata om allt och inget. Djupa långa diskussioner eller korta roliga samtal. Jaa allt mellan himmel och jord. 
Mina vänner får mig att skratta tills jag gråter av skratt, de vet hur jag tänker. Det räcker med en kort blick till varandra och vi vet exakt vad vi tänker, utan att ett ord blir sagt. Mina vänner vet när jag är nere och de vet precis hur de skall göra för att må bra. Mina vänner är guld värda. Och jag hoppas att de vet hur mycke de betyder för mig!!

2 kommentarer:

  1. Ja vet nu int om jag är en av dem du nu nämner. Men jag vill nu att du ska veta att DU är en underbar vän Marre, det ska du verkligen veta! :) <3

    SvaraRadera
  2. Klart du är en av dem jag skriver om Miri :) <3

    SvaraRadera