lördag 12 november 2011

Sjuk...

Hej!
Har idag skivit ett matta prov, vilket gick väldigt dåligt. Sen dess har jag sovit. Sitter nu och äter gröt eftersom det är det enda jag kan äta eftersom mina halstonsiller är så uppsvällda att jag knappt klarar av att svälja. Går det inte över inom två dygn så har jag bestämmt mig för att tvinga mig till HVC.

Idag skall jag träffa Hanna och sedan bara ta du lungt. Har funderat på att åka hem till mamma! Det finns inget härligare än när hon tar hand om mig när jag är sjuk!
Hoppas ni har en friskare lördag än mig!

3 kommentarer:

  1. heei fundera på en juttu, jaa hade ju lika symotom som du har nu, att allt man kan äta e gröt å glass å orka knappt tala, å då hade ja ju posotauti! Meeen de behöver ju duu inte ha, men sku nog vara bra att fara å kålla upp saken! :)

    SvaraRadera
  2. Heij, alla tester var negativa, så skulle vänta på att de går över med tiden tyckt de som ringd från HVC idag...
    Tack och lov skrev läkaren ändå ut en kur så det kanske hjälper....
    Tog det länge innan det gick över för dig?!?!

    SvaraRadera
  3. Nåå men de va ju tuur! :D Joo de to nog länge men minns nu int alls så här hur länge de sen blev för ja fick ju lunginflammation direkt efter så känndes ju som man aldri sku bli frisk! :P Men krya på deij! :D<3

    SvaraRadera