söndag 6 november 2011

Söndag 06.11.11

Hej!
Hoppas ni haft en bra helg? Min har i varje fall varit lyckad, på lördagen åkade jag och Nilla  iväg  mot ekenäs. I stan hände det ingenting som vi redan båda visst då vi startade.
Så vi åkte spontant ut till A i box, vi hamnade då på en italiensk kväll.  Vi fick äte lite god tiramisu och dricka kaffe.(Eftersom vi kom försent till maten) Satt sedan och småpratade om allt möjligt. Måst faktiskt erkänna att det var en av de roligare kvällarna på länge. Samtidigt var det en storlättnad att få träffa A:s föräldrar och inse att jag gillade dem båda. Jag har nämligen stor skräck för att träffa någon betydelsefull persons föräldrar. Man vill ju alltid göra ett bra intryck och så.... Men det gick utan problem! :)
Åt en elva tiden åkte vi hemmåt.

Har idag tillbringat dagen med A till tre tiden. Stack sedan iväg till Sara på Oriflame party. Där spenderade jag två timmar, och visst så passade man ju på att köpa hem en del också. Lite till mig själv och lite julklappar. Visar mera när produkterna kommer.

Har också tillbringat lite tid på sportten var på ett Core/mage pass. Är nu väldigt trött och skall slänga huvudet på dynan och sova lite!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar