måndag 7 mars 2011

07.03.11

Hej :) Ny vecka igen, snabbt går de! Har idag gjort mina kursval för nästa år och är helt nöjd faktiskt har nu koll på när och vilka ämnen jag skall skriva i studenten typ.
Har idag också suttit i skolan(suprise, suprise) efter skolan gick jag på stan me Emma ett snabbt varv, sedan hem och nörda! Har föröskt göra undan massor av skolarbeten idag har gjort 4/8 uppgifter. Så bara andra halvan kvar då...

Annars har jag varit på promenad med kusinvitamin Cessi. Vanlig skvaller runda :P Annars inget speciellt skall nu krypa ner under täcket och se vidare på Gossip Girl säsong 3! :D
God Natt!

4 kommentarer:

  1. Hej, och tack så mycket :)Hur hittade du till min blogg? (alltid kul att veta, haha).

    För övrigt kul med FLER finlandssvenska bloggare (jag är också finsk, haha).

    Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej :) Jobbade med ett att skriva en CV och platsansökan och funderade vad som skulle finnas med och hamnade in på din blogg. Och den gav massor av goda råd så började sedan läsa den :)
    De samma :)

    SvaraRadera
  3. MARRE NEEEJ! Han är inte ens snygg! :D (talar om bilden nu alltså). ehehe

    SvaraRadera
  4. Visst! han e grymt het! Och han är ännu snyggare i Gossip Girl :D

    SvaraRadera