onsdag 30 mars 2011

Uuuups...

Hej, Hoppas ni mår fiint! :) har idag varit en timme i skolan sedan teater och sedan for jag hem! I trappuppgången möte jag min granne! -Ha int du flytta??, frågade han -Nä??, svara jag å såg konstigt på honom -Men du had ju flyttningsfest på lördag! -De va ingen flyttningsfest, de va bara vanlig fest före nattfotisen..... svarade jag. -mm.. -Hoppas verkligen int att de störd!! De e bara att komma och knacka på om det blir för mycket! sade jag och hoppades att hans sura ansiktsuttryck skulle försvinna!! -nej, jag sov så gott! svarade han(men det övertygade int mig speciellt, han såg snarare ut som om han ville strypa mig!!) -Ursäkt iallafall, skall int hända igen! -mm, vafö sto de så många rökande pojkar här utanför då????, frågade han sedan... -Ingenaning, de va nån jag int känd som endå kom till mitt!! Som sedan skickades hem! men vägrade gå!! svarade jag.. -okej... Sen gick jag!!

10 kommentarer:

  1. Hahahaha! Oj nej säger ja bara! :DD

    SvaraRadera
  2. Ja tror int vi e ensamma om de Marre :D

    Trevlit med grannar! ;)

    SvaraRadera
  3. Mmm..säger de samma! Oj nej! Så nu gäller det att liga lågt ett tag...:P

    SvaraRadera
  4. HAhhhahhhhahhha! xD neij hohho ändå! :P Va de hellst den dä sura gubben som bor ut mot vägen som alltid står i fönstret och glor och är sur och arg när man står utanför?
    Stackars människa iaf, som trodde att han skulle slippa deij efter den festen å så e de bara början än! (;

    SvaraRadera
  5. Jepp, just han som alltid kollar i fönstet!! :P jepp, han tänkt redan jeeees!! Nu slapp vi hon! :P
    men tänk så fel han had!! :D

    SvaraRadera
  6. HAhhha man kund ju tänka seij att de sku va han, han e ju den ändå som verkar ha någo problem över allt, nästa gång (om de nån gång sker igen!) så tar du å bjuder han me vettja! (;

    SvaraRadera
  7. Jess box! Han ska va först på inbjudningslistan! :) så han int kan klaga för då ha han ju själv deltagit! :D

    SvaraRadera