torsdag 3 mars 2011

o3.o3.11

Tja :) Har idag haft info om nästa års kursutbud och som jag sa angst. Man skall välja ca 30 kurser och vad har jag? Jo 48 STYCKEN! Och det värsta är att jag lixom borde hinna gå alla för att kunna skriva de ämnen jag vill, men jag hinner aldrig i livet med 48 kurser på ett år! Har iallafall (NÄSTAN) bestämt mig att jag vill skriva geografi, biologi sen så måst jag skriva modersmål samt engelska. Sen återstår det bara att välja till någon av finska, matta, psykka, hälsokunskap...
Nåja slut angstat om skolan nu!!!

Har idag inte gjort så mycket, Jenny var här efter skolan och åt och skvallrade :) sen så har jag promenerat 5 km och gjort mig av med en del av läxberget. Skall nu läsa lite BBC( för att öva min väldigt usla engelska) och sedan krypa under täcket och kolla film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar