söndag 27 mars 2011

Vilken j*vla kväll!

Hej på er :) hoppas ni mår fiint och att ni inte vaknade i en minimall lägenhet( som luktade öl,tobak och allmänt skit!) på golvet! För så började jag min söndag morgon! Nice eller sen så int! Gårdagen var hm...vill inte ha den i repris i allafall!! Det började då med att Hanna kom till mitt på dagen och senare kom det mera och mera folk! Till sist hade jag inte koll på någonting, varken vem hälften av människorna var och hur dom lyckats ta sig in, inte vem som rökte in, vem som förstörde min stol m.m Saldot av chillkvällen blev en förstörd säng, klädhängare, stol, ett väldig väldigt ofräsch Wc! NEVER AGAIN! Har idag pantat burkar, chillat med mina övernattnings gäster och försökt fixa de värsta skadorna! Senare Film och slöa! :D

2 kommentarer:

  1. hehee.. De ble visst lite villt där ett varv tihi.. ;)
    Men Marreee - en repris måst vi ju ha?!! :D

    SvaraRadera
  2. Tyst nu Jenny!! :P
    Sku nog vara kul med en chillkväll till, men får ligga lågt ett tag nu när grannarna int e så muntra...:D men sen blir det nog chillkväll igen!! :D

    SvaraRadera