tisdag 29 mars 2011

Tisdag!

Se de snöa, se de snöa de var väl roligt eller sen så int!!! Hej på er! Som ni säker fattat efter denna "inledande fras" så snöar det i södra finland idag! Uyäk! Det räcker med snö nu ansera jag! Har idag i allafall tvinat mig till skolan, efter skolan kom mamma och pappa på besök! Och måst medge att jag verkligen har den mest händiga pappan ever! Han lyckades fixa min totalt förstörda säng!?! Så nu är den stadigare än förrut,( återstår dock att se om den håller ihop längre) Sedan har jag haft kusin vitamin Cessi på besök ett varv och tagit en skvaller promenad med henne!Skall nu nörda lite på läxor och prov så man kanske sku klara denhär perioden! (Tentar ju den där f*ck*ng fyssan å måst verkligen skärpa mig med den fattar lixom o!! Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar