lördag 6 augusti 2011

De senaste dagarna..

Hej
Sorry för att jag inte varit så aktiv här de senaste dagarna, men har haft fullt upp och njutit av sommardagarna.
På onsdagen umgicks jag med Nilla, syster, Johanna. På kvällen fixade jag lite på mina möbler.
Torsdagen spenderade med fiina Lina, allt från strandhäng till onyttig pizza på koti pizza. På kvällen så solade vi vid en mysig strand och skvallrade och sedan cruisa vi lite.
Fredagen spenderade från elva tiden till sex tiden på sjön, de blev mat i Kasnäs och kaffe på högsåra(som var en väldigt mysig plats fick sån vi på saltkråkan fiilis,) Efter det blev de att fixa sig på en halv tímme och dra in till ekenäs på invigningsfest till Miri. Där blev det skvaller och chill med Jessi, Lina, Miri och Kia. Hängde ute på stan till en två tiden innan jag begav mig till min lägenhet för att få några timmars sömn innan min kusin skulle plocka upp mig klockan sex på morgonen.  Vaknade dock av mig själv redan 5 helt pigg, så han till och med fixa lite i min lägenhet! Kom hem till bromarf lite före sju och somnade ganska snabbt  och vaknade åt en elva tiden.
Skall nu kolla film, senare vinkväll. Hoppas ni har en superlördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar