torsdag 18 augusti 2011

Torsdag 18.08.11

Hej!
Idag har jag varit effektiv. Det känns bra nu efteråt när allt man borde gjort är gjort och lite till. Har hunnit med en skoldag från 8.oo-16.oo (tack och lov var den sista 1 ½ timmen jomppa, hatar verkligen dagar då man bara sitter och försöker lära sig en massa flera timmar i sträck) efter skolan fixade jag enkel måltid, gjorde undan lite läxor. Efter det  blev det ett pass Fatburning med Lina. Första gången jag testade det och det kommer garnaterat att kännas i morgon. Men gillar så känslan när man verkligen tränat riktigt ordentligt!
Efter träningen blev det dusch och sedan fixa mat och städa lite i lägenheten.

I morgon sticker jag tillbaka till bromarf eftersom jag har jobb hela lördagen.
Ha de bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar