fredag 12 augusti 2011

Fredag 12.08.11

Hej!
Inget bloggas igår för jag stack in till ekenäs direkt på morgonen, måddes stor städa och fixa lägenheten. Och tydligen hade mitt internet i lägenheten börjat stärva, så slapp inte in på internet.
Efter att jag städat, fixat osv, blev det träff med Lina. Chillade, åkte på stan och besökte glassbaren på hotell Sea Front. Var riktigt god glass och en väldigt lugn plats.

Senare på kvällen drog jag ut på promenix med Miri. Efter promenaden blev det dusch och sedan kollade jag några avsnitt Gossip Girl säsong 4, man blir så sjukt beroende av det...
Somnade åt en et tiden, efter ett märkligt samtal med min syster ;) men det fick mig också att små le :P

Idag har jag tillbringat dagen, med att söka den perfekta presenten till en god vän, men jag suger verkligen på det där med presenter. Specillt dåligt går det när det är en väldigt god vän och man inte har flera 100 lappar att kasta omkring sig.!
Men någo skall man komma på till min fiiina filur Nilla :)

Ikväll blir det kanske rian, får se! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar