måndag 1 augusti 2011

Måndag 01.08.07

Hej på er! Tänk redan 1 Augusti, helt sjukt hur snabbt sommarlovet har gått. Tyckt att de var just man skrev att det var första sommarlovsdagen...
Har idag hängt i ekenäs med syster. Var också ett varv och kollade in Miris lägenhet, som var riktigt mysig. Var också ett varv via min egen lägenhet efter bord och stolar som skall målas och fixas lite. Hade idag också en snäll och vänlig diskussion med mina grannar. (Vi har ju int tidigare kommit så bra överrens...efter mina chillkväll och så...) Och jag fick känslan att de gillade mig lite mera nu, bara jag gav dem en chans. Men så är det väl med alla, bara man ger dem en chans inser man hur trevliga/roliga de är, men hur många chanser skall man ge?

Efter det så åkte jag tillbaka till bromarf, har sedan resten av dagen hängt med Nilla och Hanna. Åt en sju åtta tiden blev det stranden med Cessi. Satt där och såg solen gå ner, det var riktigt fiint faktiskt.
Skall nu hoppa i duschen, och lägga mig tidigt så jag orkar en hel dag i Åbo i morgon! Ha de bäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar