tisdag 2 augusti 2011

Shopping i Åbo!

Hej på er!
Ha idag spenderat dagen i Åbo, har sprungit på där sedan 10 i morse och var tillbaka en sju på kvällen, så nu är armar och ben helt sjuka. Lyckades hitta lite kläder också ;) 

 Äntligen hittade jag en Everest rock, som jag sökt så länge! I love it!
 Nya byxor också!
 En sportbh och en träningstopp, ja har tänkt bli sportig nu till hösten...för se hur de går!

 2 nya toppar från HM i höstiga färger.
En rödaktig tröja, helt sjukt bekväm!(ignorera mina tår som kom med på bilden..)

+några toppar till.
+ett rött läppstift(har sökt et sånt länge och äntligen hittade jag ett som jag gillar)
+underkläder, sockor.
+svart tröja


Har också hunnit med en träff med Hanna, Antonia,Linda, Emma och kenneth på spiltan. Senare ett kvällsdopp med syster och så med lite matt-tvättning!
Shit va jag ha varit effektiv idag!  Skall nu avsluta dagen med bastu och sedan fixa mat med syster.
I just love this summmerdays!
Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar