måndag 22 augusti 2011

Måndag 22.08.11

Hej!
Har idag varit i skolan från 9.30-16.00. Vi har som bäst besök från en skola i Kina, så den första lektionen gick ut på att höra om kina, kinesisk musik, godis, m.m Riktigt intressant var de!

Efter skolan blev de träff med fiiina Emma, vet int när jag senast sett henne. Så de fanns en hel del att prata om ;) Efter det drog jag i väg till Sportten på ett pass Body Attack. Har ju bestämt mig för att träna nu, så skaffade till och med ett månadskort dit!  Har bestämt mig att under den här månaden som kommer skall jag åtminstone ha varit 25 gånger på sportten! (måste alltid lägga en minimum gräns för annars blir jag lat)

Sorry för kvaliteten på bilden..


Skall nu göra läxor och packa. Sticker i morgon iväg med alla nybörjare i gymnasiet till Högsand för en natt. Så blir nog ingen uppdatering i morgon!
Ha de bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar